Претражи овај блог

уторак, 8. новембар 2022.

Да ли и вама свирају бундеве док их кувате...?

 


 

Док кувам жуте бундеве у лонцу, учини ми се да чујем неку необичну музику, или пригушени одјек сирене за опасност у даљини. - Да ли и ти чујеш, што  чујем и ја? 

Питам млађег сина. 

-  То је шпорет. Или тај лонац који ври!


Да, то лонац музицира, кркља, пишти, или пара јер лонац има поклопац...
И онда се сетим наше покојне мајчице Наталије. Седећи крај шпорета на коме је нешто кувала, у некој паузи, чачкајући десно уво, повукавши мараму иза ува, упитала би нас? - Да ли и ви чујете то што чујем ја?  

Ми бисмо праснули у смех...

Али она на то уопште није обраћала пажњу него је настављла да слуша, да чује све боље ту тајанствену музику о којој ми деца  нисмо имали  појма, а наш  покојни отац је покушавао да се наруга.... 

 


 

Нема коментара: